poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Sałatka z makaronem

                                                  Makaron Międzybrodzki


                              Tu możemy znaleźć  pełna game tych makaronów
                                     
                                                 http://www.miedzybrodzki.pl




Z dodatkiem makaronu świderki zrobiłam na szybko pyszna sałatkę . Gotowałam go wg przepisu 7 minut w specjalnym garnku do gotowania makaronu. Po ugotowaniu wyciągnęłam tylko wierzchni garnek z sitem,  przestudziłam i makaron gotowy.

                                            Sałatka z makaronem:



1 paczka makaronu Międzybrodzkiego typu świderki
1 zielony długi ogórek
2 pomidory
1/2 papryki czerwonej
pieprz czarny do smaku 
sól do smaku 
200 g kapusty pekińskiej
2 łyżki majonezu





Kapustę szatkujemy, delikatnie solimy.
 Resztę warzyw kroimy wg swojego upodobania w małe kawałki. Makaron gotujemy wg przepisu .
Łączymy wszystkie składniki i mieszamy z 2 łyżkami majonezu .
    Doprawiamy do smaku pieprzem.



Makaron Międzybrodzki idealnie nadaje się do tego typu dan .
Nie klei się do siebie chociaż nie dodawałam oleju lub innego tłuszczu , który miałby temu zapobiec i nie rozgotowuje. Czas gotowania idealny by mieć doskonały dodatek do różnych dań .




2 komentarze:

  1. Bardzo lubię taką sałatkę, jednak w mojej zawsze jest mniej majonezu. Nie mogę się do niego przekonać w dużych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na szybką sałatkę.

    OdpowiedzUsuń